Šilo Blogas
msgbartop
Apie tai kas užknisa…
msgbarbottom

2007 04 18 E. komercija konferencija 5 – Ad.net

AD.net
Deividas Talijūnas

Vartotojai ieško info apie e shopus

Forumas 11%
Skirtinguose portaluose ir www 41%
Draugai 15%

Reklama (kalban apie el. parduotuves)

1.    Kreipti didžiausia dėmesį paieškos sistemos
2.    Reklama internete (o ne TV ir pan.
3.    Lojalumas sunkiai užtiktinas, reikia pastoviai jam priminti apie save

Pasakoja viska lengvai ir sklandžiai, pateikia pakankamai įdomios informacijos apie Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Lenkijos reklamos rinkas, ir puslapius lyderius. Šaunu.

Update: Įdomi mintis buvo pasakyta, Lietuvoje nepaplis plačiai pay per action reklamos būdas, dėl rinkos mažumo. Portalam visada labiau apsimokės pardavinėti reklamos plotą laikui ar už parodymus. Verta apmastymo mintis.

]]>

Komentarai

  1. |

    Stebiu tavo pranešimus iš konferencijos. Prie progos gal galėtum plačiau parašyti kaip sekasi bilietai.lt. Taip pat, kiek žinau, po konferencijos jums atsiųs visų prezentacijas- ar galėsi jas įmesti į blogą?

    Stebim blogą toliau :)

  2. |

    Talijūnas malačius. Moka viską paprastai ir tvarkingai išaiškint. Ir šiaip gudrus.

  3. |

    Apie Eglę iš bilietai.lt jau rašiau, šiaip apie pačią bilietai.lt sistemą kalbėta nebuvo. Kalbėjo apie europos šalių patirtį elektroninėje komercijoje.

    Kas šiaip ir yra pagrindė konferencijos mintis.

  4. |

    Mintis verta diskusijos. Žinoma, kad jokie kiti apmokėjimo būdai nebus tokie patrauklūs tinklapiams, kaip reklama už parodymus. Tačiau tiesa yra ta, kad LT dar labai daug laisvos vietos reklamai. Šią erdvę dabar užpildo TradeDoubler mokanti už click'us. O tai reiškia, kad šie plotai gali būti naudojami ir pay per action kainodarai. Silpnoji vieta čia būtų tik tai, kad būtent dėl mažos rinkos, tokia kainodara dar labiau mažintų tinklapių pajamas, dėl ko jai ir kiltų didžiausia grėsmė. Nepaisant to, Lietuvoje jau yra veikiančių tokių pavyzdžių

    Redagavo banzau 2007-04-19 03:12

  5. |

    ATM

Komentuok

You must be logged in to post a comment.