Šilo Blogas
msgbartop
Apie tai kas užknisa…
msgbarbottom

2007 01 12 Adwords reklama tampa per brangi?

Internetas laikomas labiausiai apsimokančiu reklamos kanalu. Tai yra geriausias kainos ir efektyvumo santykis. Jei dėl efektyvumo abejojančiu mažai, tai kaina jau pradeda atbaidyti kai kuriuos reklamos užsakovus (ar reklamdavys lietuviškas žodis?).  Bent jau Google Adwords sistemoje.

Yra teigiama, kad per metus raktinių žodžių kainos padidėjo 40-60%, o kai kurių ir dar daugiau. Didieji užsakovai, kurių metiniai biudžetai nuo 4 mil. JAV dolerių, jau pradeda mažinti bendradarbiavimo mastus su Google, nes spausdintinė reklama pigiau.

Vidutinis parodymų/paspaudimų santykis yra 5%, o kai kuriuose puslapiuose ir daug mažesnis. Tad dažnu atveju pardavėjui tenka atiduoti net 45% kainos reklamuojamo produkto.

Bet laisvoje rinkoje kainą apsprendžia pasiūla ir paklausa, tad jei kai kuriems pardavėjams kaina atrodo per didelė tai reiškia, kad paspaudimo kainą artėja prie optimalios ir daugiau kažin ar didės.

Manieji lietuviški raktažodžiai pabrango nuo 5 JAV centų iki 7. Tai gi nemanau, kad tai jau riba. Aiškų ir paspaudimų ir pardavimų santykis daug mažesnis, maždaug 0,65%. Tai yra iš trijų šimtų paspaudimų vienas pirkimas.

Tags: ,

Komentuok

You must be logged in to post a comment.